Det är mänskligt att gråta och vara ledsen ibland.

Rubriken säger allt!
Ligger nu i sängen och har spenderat kvällen att plugga inför morgondagens prov, kan väl det iaf rätt så bra.

Jag var och såg på handboll i robertsfors idag också. Jag och per hämtade upp Vickan och sedan for vi dit och såg Henke spela, måste säga han var duktig. Sen for jag hem för att äta en bra middag och sedan hamnade mitt huvud i plugget.

Jag hoppas veckan går fort bara, jag vill bara ha sportlov, vill ta det lugnt, umgås med dom som gör mig glad och kanske köra lite skoter.
Men ska inte tjata på alltför mycket nu,

"för det ordnar sig, det gör det alltid, jo det löser sig, så brukar allt bli, det kommer fixa sig tillslut, det är inget tvivel om fast nu känns skiten sur och flera mil ifrån, det ordnar sig"



Kommentarer
Malin

Fin du är Sofia :)

2012-02-27 @ 22:18:57
URL: http://kaarlsssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0