Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner.

jag har världens bästa vänner. igår skrev jag om hur mycket per betyder för mig men mina vänner betyder minst lika mycket om inte mer. 
ni vet mycket väl vilka ni är så behöver förmodligen inte nämna er vid namn. men ni ska veta att ni är det bästa jag vet på alla plan. när jag är ledsen för att något eller någon sårat då finns ni där, även om jag bara behöver någon att prata med. ni frågar om jag vill göra något när jag inte har något att göra och har tråkigt även om ni är med andra. det sägs att man ska umgås med de människor som gör att man blir glad då livet är för kort för annat. 

Just du är bäst på att säga det jag verkligen behöver höra, vara helt ärlig utan att säga något för att få mig att må bättre för en kort stund för att sedan må dåligt igen. du läser mig som en bok och vet om jag är ledsen eller om jag har något spännande att berätta. 

och just du är bäst på att lyssna, bäst på att fråga hur jag mår och alltid hitta på aktiviteter som gör att dagen känns så mycket bättre. Du accepterar alla val även om du själv inte hade gjort så och du acceptererar mig som jag är. 

och just du är den som så ofta ställer upp, även om du själv kanske inte riktigt orkar. du frågar ofta om jag vill prata om något som du vet att jag är besvärad över och lyssnar alltid så himla bra. Om man frågar om du vill hjälpa ställer du oftast upp. 

och just du får mig alltid på bra humör, ja behöver bara kolla på dig och hela mitt ansikte blir till en stor mun som ler. Du har alltid haft den bra egenskapen att få en människa att ha riktigt roligt och hittar alltid på galna saker och sådant som är spontant. du har funnits där ett tag. även om vi inte ses alltför ofta länge så har vi kul när vi umgås. 



ni är bäst, på riktigt bäst! jag vet inte vad jag skulle göra utan er! ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0