Alla dessa rubriker. Vad ska man ta sig till?

Ligger nu i sängen och kan inte låta bli att börja tänka. Tankarna flöder som tusan när man ligger kvar själv hemma.

Vad skulle man göra utan att vara omringad av fantastiska människor? Människor som gör att man blir glad och människor som gör att man vill kliva upp varje morgon. Alla personer som gör mina dagar till de bättre, jag är så himla glad att jag har er! Utan er skulle mitt liv vara lite grått som när man blandar vit och svart färg, de blir inte en härlig blandning utan snarare ett försök som misslyckades. En härlig blandning är lite blått, lite rött, lite gult, lite vitt, lite grönt och lite lila.
Alla är olika och det är de bästa med livet. Ni är så fina hela bunten.
Ni som vill ta åt er av detta ska absolut göra det. Ni är värd så himla mycket för mig och ni förtjänar att veta det.

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0