Åh härliga dag

Klockan ringde vid 06.10 och märkte att det inte var min utan de var pers och det tog ett BRA tag innan han stängde av det. Låg vaken ett tag till per bestämde sig för att kliva upp vid 06.40 då jag också klev upp.
Han drog iväg på jobbet och jag började att fixa till mig.

Väl när jag kom ut var de sjuka -19 grader.... Jag började cykla och när jag kom på skolan var inte mitt smink kvar i mitt ansikte.
Annars så gick dagen ganska fort och jag var hemma hos mig sedan efter ett tag. Nu har vi jobbat med företaget ett tag och bara haft det trevligt. Dom vi gjorde blev RIKTIGT bra och den sista blev super.

Aja, ikväll är det träning så det är bara att tagga till det! Ciaooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0