något är bättre än inget

det blev lite träning idag iaf, trots ont i kroppen och väldigt slö. men kändes så himla skönt efteråt att jag inte ångrar det alls. blev 4 km löpning idag och kände mig riktigt stark i kroppen. 

oftast när det handlar om mig och träning så är det inte själva träningen som är jobbigast utan förberedelserna innan såsom att kliva upp ur ex soffan, sätta på sig träningskläderna och faktiskt ta sig ut och träna. det känns skönt att ligga kvar där i soffan men oftast är det tusen gånger skönare när man tränat och ligger helt slut i soffan. 
ni vet säkert vad jag menar när jag skriver detta. i vilket fall har det funkat väldigt bra nu och jag kan hålla i det om jag vill! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0