leveransen från New York och min syster

jag kan inte vara mer nöjd. min syster köpte väldigt mycket så hon var tvungen att köpa en till väska att ha som handbagage så hon fick med sig allt hem. 

till mig blev det iaf ett par vita höga converse, ett par låga vinröda converse, trosor från victoria's secret, bare minerals smink och lotion från victoria's secret. det var saker jag behövde men som nu blev betydligt billigare. converse kostar i USA nu 315 svenska kronor paret så man kan alltså köpa 2 par där för samma pris som ett par här i sverige. sminket är också väldigt dyrt här hemma, här får man betala kanske 900 kronor medan i USA får man betala 500 svenska kronor. så det blev inte alls lika dyrt nu som om jag köpt det här i sverige :) 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0