jag vill bara leva i nuet

ja, har inte haft så mycket tid att skriva men det som hänt sen senast är iaf mestadels att jag har varit med fina vänner och familj. igår jobbade jag under dagen och sedan efter det for jag hem direkt och började med att duscha och göra mig klar. efter det blev det en jätte härlig middag för att sedan fara därifrån och träffa brudar på allstar. vi satt mest där och drack bara och snackade för att sedan fara förbi five och se vad som hände där. 

i vilket fall blev det ganska sent igår och jobbade idag igen så imorse var jag väldigt trött och gick väl egentligen mest bara på reservtanken. nu sitter jag iaf hemma och tar det lugnt, känns skönt att vara ledig imorgon så man kan vila upp sig lite och sova ut lite. sen imorgon kommer min syster hem från New York och jag är så spend och se vad hon har köpt med sig därifrån. nu ska jag iaf fortsätta städa lite här hemma. hoppas alla får en jätte härlig söndag. hejsvejs 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0