inte ett moln, så långt ögat kan nå

idag har varit en superhärlig dag!!! det har äntligen varit soligt och jag har varit ledig, hur sjukt är inte det? 
i vilket fall spenderades dagen först med att sova ut, sedan hann jag säga hej till min syster som kom hem från usa men hon gick direkt och la sig eftersom hon var trött efter resan. annars så åt jag frukost i solen och solade ett tag för att sedan ta en promenad med mamma och grannen. 

syster min sov till kanske 16.00 för att sedan kliva upp så man kunde få höra lite om hennes resa och vad hon gjorde. annars så blev det supergod middag med potatisgratäng, grillat, sallad och bea, kan det bli bättre? mums säger jag bara. och senare fick jag min beställning från usa och blev verkligen supernöjd!!! 
just nu ligger jag i sängen hemma och ska sova på en stund, jobbar imorgon för att sedan vara ledig onsdag, torsdag och fredag. sköönt 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0