har 3 lediga men smärtsamma dagar framför mig

hej alla, det har varit en väldigt jobbig men också bra dag idag. jag jobbade för att komma hem till en massa städning... tur att jag städar när jag är på dåligt humör annars. hehe 
sen åt jag middag med min syster och hon gjorde en riktigt god lax och potatissoppa. brukar inte tycka om lax i soppa men syrran lyckades verkligen. efter det for jag hem till min kära per som dragit på sig någon form av förkylning så har därför inte träffat han jätte mycket. men vi såg en film och nu ligger jag hemma i min säng och försöker planera min morgondag. har väldigt mycket att göra.... 

nu ska jag försöka sova, känner att ögonlocken börjar bli tunga. godnatti 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0