you are not alone

kort dag blev lång dag. 
började med att jag släpade mig upp till matten för att bli besviken av att vi hade vikarie. 
sedan var det dags för dragonkampen och hade inte alls tänkt att vara med utan bara att kika men jag och jennifer bestämde oss för att fara och hämta våra saker och vara med iaf. spelade väl inte så mycket men det var roligt iaf. efter det blev det lite lunch och sedan producerade vi inne på skolan. Fick 4 appåsar tryckta och ska försöka ha dem helt klar till på torsdag innan påsklovet. 

nu ska jag duscha och sedan göra mig klar för kvällens aktiviteter då det är avslutningen med laget och ska ätas lite tacos. kan bli trevligt faktiskt. sen imorgon är det återigen en kort dag med enbart EN lektion. dock behövs det göras lite med påsarna imorgon också. men de blir nog bra:) 
hoppas alla haft en bra solig tisdag. snart är det ju påsklov. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0