Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

hej.. är så sjukt dålig på att skriva nu men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om även fast det händer saker ofta. 
igår hade jag en full dag med massvis med aktiviteter. jag vaknade upp hos per och drog hem för att börja göra mig klar för att sedan fara till schlager och äta, se innebandy och träffa fina vänner. dock var det en dålig morgon då absolut ingenting fungerade. håret var kaos, allt såg förtaskigt ut och sminket ville inte alls vara så fint som jag ville. det var en ganska viktig dag, iaf för mig då jag senare vid 18.30 skulle på ett 50års kalas. pers farbror fyllde år så det var många av hans släktingar där och såklart blir det jobbigt för mig då jag alltid tror jag ska skämma ut mig själv osv. väl där så var det riktigt trevligt och jag måste säga att jag är sjukt glad att jag valde att fara dit. släktingarna var så himla trevliga och allt gick lättsamt. maten var dessutom himla god vilket gjorde det hela så mycket bättre. 

idag vaknade jag upp och kände mig så himla trött. har varit förkyld i några dagar och imorse kändes det värre. i vilket fall for jag och per och köpte godis och sen efter ett tag där for jag hem då jag kände att jag behövde sova lite. sen valde jag eftersom det var så himla fint väder att fara ut och springa och det blev en lång tur. i slutet träffade jag olivia som var ute hon också och vi pratade lite och det slutade med att hon kom hem till mig och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. var länge sen jag träffade henne så det var extra trevligt. VERKLIGEN! 
aja, hoppas alla haft en jätte bra helg! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0