Superbra helg!!

Förlåt för dålig uppdatering men har inte riktigt haft tid. Igår var de full fart då jag skrev högskoleprovet hela förmiddagen och måste säga att det var riktigt drygt. Dock var de en bra erfarenhet. Direkt efter de for jag hem och började göra mig i ordning för att fara till Julia och ha tacos middag och tequiladricka. Lite mexico tema av det hela och jag måste säga att jag hade riktigt riktigt trevligt.

Det var en massa av mina fina tjejer och härliga grabbar. Kul när man är runt så många sociala människor:)

Sedan blev de schlager men drog ganska tidigt därifrån och sen var det min födelsedag. Jag och per gick hem och vaknade med honom imorse, min fina älskling. Sen har vi bara tagit de lugnt och ska snart äta trerätters middag:) skriver lite senare, kan jag visa de lilla jag får i present också! Puss på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0