Spontant, de som är bäst

Igår var vi och åt middag och såg matchen och trots att skellefteå förlorade så var det sjukt trevligt med fint folk. Jag åt en mycket god och tjock hamburgare och tryckte faktiskt i mig hela. Sen efter de började folk och fara och jag och Julia bestämde oss för att stanna och umgås lite med Sandra som skulle jobba i garderoben.
Slutade med att vi var där till 02.10 och jag var hemma bara ett tag senare.
Trevligt och spontant!

Idag har jag faktiskt gjort massvis, jag klev upp och gjorde mig klar för att fara iväg med syster på en massa ärenden och efter de for jag och handlade inför imorgon:) nu ligger jag i en säng på ersboda och ska snart sova. Hoppas på en jätte bra dag imorgon, kan inte tänka mig något annat just nu. Woopwoop

Juste, detta drack jag idag, det är med spenat och kiwi... Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0