singel och snygg kille söker baldejt!

En snygg 18årig kille söker dejt till balen och är annars också singel och sökande. Är denna kille något som intresserar dig? tveka inte att höra av er till honom och ALLA har rätt att göra det av er fina tjejer.
Om ni inte vill höra av er direkt till honom är det okej att höra av er till mig först och via mig prata med honom. 

Mitt nummer: 070-6165835
Jackes nummer: 072-5426600

Kom igen brudar. ett RIKTIGT KAP!!!


Namn: Carl Jacob Matsson 
Född: 6 Augusti 1993
Beskriv dig själv med 3 ord: Charmig, omtänksam och morgontrött
Fritidsintressen: Innebandy, kompisar och fifa 
Stjärntecken: Lejon
Favoritfärg: Blå
Favoritmaträtt: Tacos
Favoritserie: One Tree Hill 
Bästa sättet att förföra mig: Att överraska
Det första jag lägger märke till hos tjejer: Ansiktet 
Om jag var en superhjälte skulle jag vara: Superman


Antingen eller 

Cola eller Fanta 
Kramas eller Kyssas
Party eller Myskväll
Kvällssex eller Morgonsex
Tvspel eller Dataspel
Hotpants eller String 
Osminkat eller Sminkat
Stora eller Små
Litet eller Stort
Blond eller Brunett 
Lång eller Kort
Lång eller Bred
Bröst eller Rumpa









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0