Inte mycket till bloggande idag

Har varit en väldigt aktiv dag. Började med att jag blev väckt av älsklingen då han skulle iväg och jobba 07.00. Jag steg inte upp då men var rätt pigg iaf utan steg upp en liten stund senare och körde hem. Väl hemma så började jag städa lite och fixa med småsaker inför kvällen. Jag lyckades sova en stund för att sedan ta bilen till Julia där Elin och Mimmi också var, sen drog vi till gammlia och kikade en massa innebandy och de var så duktiga så.

Hämta Frida på stan och vi drog hem och jag började med maten, de gick faktiskt väldigt bra och jag är rätt nöjd med resultatet, blev en kycklinggryta med curry och ris, sen med vitlöksbröd och sallad såklart! Sen bjöd jag på lite onyttigt. Kändes som en tjejkväll behövdes och det var jätte trevligt att bara prata och träffas. Sandra kom med lite blommor och choklad som också var sjukt gott. Ni brudar är så himla fina, åh vad jag gillar er!!

Aja nu ligger jag och inväntar en minst lika bra dag imorgon. Sov gott. Hihi

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0