en liten ändring med skillnad.

jag skulle inte vilja säga att jag börjat räkna kalorier eller slutat äta kolhydrater för det är något jag VERKLIGEN inte skulle klara av men jag har börjat tänka på det jag stoppar i munnen. 
Dom där godisarna jag stoppar i mig mitt i veckan har jag faktiskt slutat med. jag ska erkänna att jag älskar socker.... sen de dagar jag faktiskt inte tränar har jag börjat äta en normalstor portion istället för en megastor som jag annars brukar äta. Sen att äta i rätt tider när man faktiskt ska äta. en bra frukost, en bra lunch och en bra middag och någon frukt mellan måltiderna. 

och anledningen? jag vill bli mer vältränad för jag tycker faktiskt det är riktigt snyggt bara det är lagomt och inte
överdrivet. och jag måste säga att de faktiskt börjar ge lite resultat. det är i kombination med löpning och styrka då som jag ser lite resultat. 

Någon annan som har något bra tips som jag kan ta åt mig nu när jag faktiskt går in för det? 




Kommentarer
caroline

Kör hårt! :D

2012-04-10 @ 14:48:42
URL: http://caar0liinee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0