inte kan man tillfredsställa alla

jag har tänkt på en sak. det finns alltför många människor som gör detta och jag har garanterat gjort det själv också. men jag stör mig faktiskt på det.

har ni tänkt på när man läser något om det känns som att det är riktigt till just dig? 
det händer så många gånger när folk skriver saker och de vet exakt vilka som kommer läsa och ta åt sig. det kan vara vad som helst t.ex: 

jag hatar när tjejer med stor byst går så att brösten guppar. 
liksom. jaha? vad vill du ha sagt? att människor med stor byst ska köpa en metallbh som gör att dom är stilla eller jämnt måste gå runt med sport bh? jag erkänner att det inte är det sexigaste som finns men det finns inte jätte mycket att göra åt saken. 
allt man ogillar måste man inte poängtera ut. alla ser olika ut och alla är olika som personer men att skriva saker som är riktade mot kanske sina vänner eller andra finner ja fögt onödigt om det inte är positivt. 

tusen gånger då man läst något och tänkt bha: jaha? är det här riktat mot mig eller vad menar personen? 
kan man inte bara säga det direkt istället för att skriva så många kan ta illa upp. 

har ett till jätte bra exempel. 
jag hatar det där tjejerna duvet i 3an på draggen. dom tror att dom är något. säger inge mer men dom går idrottsprogrammet. 

detta läste jag för någon dag sedan. alltså ursäkta? det går inte att tillfredsställa alla men. 
bara en sak jag tänkt på. 

nu ska jag sova. skriva av sig är skönt






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0