hurtig, bebis och sötsug

jag ska väl bli lite bättre på det här antar jag. älskar att kunna skriva av mig ibland och om de är för andras nöje så varför inte. 
jag var extremt duktig idag och följde med min mor och min syster ut på en långpromenad i det härliga höstvädret. sen efter gick vi på ica och köpte en glass så jätte duktiga var vi ju inte tillslut men... 
i vilket fall så har jag spenderat min kväll med plugg vilket för ovanlighetens skull kändes ganska skönt! 
imorgon slutar jag 11.55 då jag inte har någon rättskunskap, hur skönt är inte det? 

just nu sitter jag mest och väntar på att min moster ska få sin bebis. hon är i vecka 39 vilket innebär att bebisen kan komma vilken sekund som helst. Det ska bli så himla spännande att få en till kusin. jag är helt uppspelt över det! 

jag ska äntligen göra ett försök . jag ska försöka sluta med allt sött. imorgon börjar min kamp mot sötsuget och jag lovar jag ska ha en daglig uppdatering om hur det går. 1 vecka från imorgon kör vi till att börja med. jag ska försöka övervinna min svaghet för socker, tror ni att jag klarar det? puuuh... 
ni bör iaf akta er, finns risk för dåligt humör iaf... 

hejdåå. kram


en bild jag glömt visa er från en dag i skolan då vi hade tråkigt och blåste upp en massa
ballonger som vi sedan smällde inne på handikapp toan... 



och slutligen min underbart söta kusin Maja som snart ska bli storasyster till antingen
en pojke eller flicka. Hon är minst lika spänd som alla vi andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0