ett oerhört negativt inlägg. läsare varnas!!!!!

jag är så satans less på att vara sjuk. jag har nu varit sjuk i dryga 2 veckor och jag står fan inte ut längre. 
mina öron gör så satans ont och halsen ska vi inte ens prata om. ja snorar som en jäkla skit och mitt huvud sprängs när jag inte har värktabletter i kroppen.... 

jag blev kickad från mitt lag för att jag är sjuk för ofta. ni kan ju tänka er att man börjar bli så irriterad att man vill dö. jag är numera klubblös för er som inte visste och visst känns de ganska skönt. men ja vill ändå bli frisk så jag kan börja träna för min egen skull! bli lite vältränad igen och få bort allt ja stör mig på. 

jag är ofta irriterad just nu, märker ni att ja ser sur ut, är sur, eller beter mig konstigt så vet ni varför. jag vill er inget illa jag vill bara ta död på mitt immunförsvar och få ett nytt som iaf är skapligt. 
vi får se om jag kliver upp ur sängen imorgon. har inte varit det jag velat göra denna vecka.... 
ajaaa, tjohej. nu ska ja försöka bli frisk och sova innan klockan slagit 22.00, nu fan ska jag bli frisk. 
tack för mig! 





tur att jag har världens bästa pojkvän i dessa lägen!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0