dag 3

idag har jag inte varit så duktig som jag borde vara... jag åt några chips och en liten chokladbit till mitt studerande... jag skäms lite eftersom jag lovat mig själv att vara duktig men efter det blir det skärpning på hög nivå. 
jag kände mig lite nere under pluggandet och behövde lite extra energi. ja skyller på de;p 

imorgon är det iaf fredag!!! hur skönt är inte det? min kväll ska tillbringas på corona med en massa fint folk på en middag som jag tror kommer bli extremt trevlig!. jag ser fram emot det även om jag tror kvällen kommer sluta lite tidigare då ingen alkohol kommer att drickas för min del imorgon som det ser ut.. ehhehe

ajaaa, se till att ha en bra morgondag ni med!. juste jag såg att jag hade haft en massa besökare idag också, fortsätt gärna titta in. woop woop





följde med min fina mor på en promenad/springtur runt broarna. det var extremt varmt ute 
även fast ja tog av mig till tshirt. puuh. i vilket fall så ska de börjas att minst träna 30 min 
per dag, kan vara antingen promenad, gym eller sprintur. vilket som :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0