när man har tråkigt är detta ganska roligt

Favoritgodis:
Choklad. ja lovar. alla dagar i veckan! 

Är det nåt du absolut inte äter:
jag försöker komma på nåot i matform som jag absolut inte äter men har svårt att komma på något. äter faktiskt det mesta och vågar alltid smaka på nya saker. 

Kläder just nu:
just nu sitter jag bara i ett linne, ska väl snart börja klä på mig.

Musik just nu:
just nu lyssnar ja bara på lite Lars Winnerbäck. alltid skönt att lyssna på när man försöker plugga eller göra något vettigt. eller ja förutom nu när ja sitter och gör detta.. ;p

Hur många kuddar sover du med:
jag sover faktiskt med väldigt många. har en stor dubbelsäng och när inte per sover med mig så bildar ja en mur runt mig så ingen kan göra mig illa när jag sover:] det är lite jobbigt att sova i en källare.

Favoritväder:
när solen skiner är jag alltid på bra humör oavsett om det är kallt eller varmt ute

Morgon- eller nattmänniska:
jag är nog lite av båda men om jag måste välja är det nog morgonmänniska 

Sparare eller slösare:
jag är absolut en sparare.... köper nästan aldrig nya kläder om det inte är till något speciellt tillfälle. ja sparar till något speciellt men vet inte riktigt vad det är än. 

Kommer du ihåg din första kärlek:
jag kommer absolut ihåg min första kärlek. det var när jag gick i högstadiet som jag hade min första stora kärlek. ska inte avslöja för mycket dock. får lämna allt annat till fantasin  

Tror du på mirakel:
jag vill gärna tro på mirakel men är lite sådär halv när det kommer till sådant.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
jag ska inte önska mig alltför mycket för man vet ju inte ens om man kommer att kunna få barn. men allt från 1-3 iaf. helst 2 men. höhö 

Bio eller promenad:
båda två. älskar bio och älskar att gå på promenader. 

Stjärntecken?
Vädur

Rädd för insekter?
inte speciellt rädd för insekter är jag inte. 

Största svaghet:
Att förlora någon man tycker väldigt mycket om. de gör mig väldigt sårbar.

Det här är jag bra på:
jag är bra på att äta allt som är onyttigt, bra på att prata mycket. typ

Chips, morötter eller godis?
ja som frågan innan är nog det här svaret ganska självklart.

Pizza eller hamburgare?
det blir nog hamburgare faktiskt. gillar iaf det mer.

Skriver du dagbok? 
njaa, gjorde det förut men inte längre. 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
jag har redan piercat mig, navel, öron osv. 
tatueringen kommer snart. nästan för snart. 

Stökigt eller välstädat? 
jag är nog en person som gillar att ha lite ordning. välstädat säger ja.

Är du rädd för blod?
det är ja faktiskt. HATAR att se andras blod, då är det nästan så jag svimmar. mitt eget blod är inget större problem 

Saltar du på maten?
ibland. beror på vad jag äter. 

Gillar du att sjunga?...
jag gillar att sjunga men det är inte vackert. sjunger mest för mig själv. 

Anser du att du är stark?
hahahahaha. verkligen inte

Brukar du sola?
bara när det är vår egen sol som sticker fram. solar inte solarium ofta, hänt någon gång men. jag är rädd om min hud och vill inte riskera någon sorts av cancer. naturlig sol är det bästa.

Vad gör du om du får hicka?
väntar tills den har försvunnit.

Kaffe, te eller inget?
dricker varken kaffe eller te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0