livet leker när solen skiner

idag känner jag enbart ångest över hur lite jag har pluggat till psykologiprovet som är imorgon och hur konstigt mitt skriftliga arbete är i jämförelse med hur han vill att det ska vara. 
annars så är det väl inte så mycket som kommer hända idag. ja kommer att plugga, plugga, plugga
och sen ska ja träffa mina äldre kusiner och äta lite kinamat. 
ja måste verkligen plugga idag VÄLDIGT mycket. ja orkar inte att få G, jag hatar att få det betyget. 

iaf så skiner solen idag vilket alltid får mig på lite bättre humör. mamma och pappa är ute och arbetar med huset och är lika duktiga som vanligt. medan ja sitter inomhus med täcket runt mig och försöker plugga. wiiieee

annars önskar ja er alla andra en riktigt bra dag utan en massa plugg och utan en massa ångest. 
puss på er 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0