heyhopp

jag har fortfarande tankarna på mat. ja skulle lätt vilja fara och äta lite gott just nu om ja kunde. typ frossa i mig en massa kalorier på max. det hade varit något :D 

3 kg lättare på 4 dagar. ja har dryga 6 dagar kvar och äta dåligt på vilket gör mig lite irriterad. JAG VILL HA MAT. böhö:( 

smärtstillande funkar lite bättre nu faktiskt vilket gör mig på så mycket bättre humör. ja kan prata mycket mer och de gör inte lika ont när jag pratar. idag ska ja bara ligga inne som vanligt, försöka duscha lite och så. 
hade väldigt gärna varit med på älsklingens halloweenfest ikväll men ja. är man nyopererad så är man och då får man gilla läget. det andra tjejerna där får helt enkelt se till att vara så sexig som jag hade tänkt att vara:) 

ha en bra dag iaf. ska ta lite mer smärtstillande nu. tjohej 



min fina pappa till vänster. som är riktigt duktig i golf. här vann han en tävling i somras som gjorde han fick vara med i en större tävling där han blev 6a. du är så duktig så:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0