hejhej idag är det dags för operation

jag vaknade vid 06.00 och kunde inte sova mer. magen knorrade för jag var hungrig och tanken på att inte få äta innan operationen gjorde mig ganska less. varit vaken i tankar om hur det kommer gå och om ja kommer behöva spendera natten där. har packat ihop alla saker för säkerhetsskull och har förberett mig på att ha extremt ont så jag inte blir överraskad senare när ja vaknat upp ur narkosen. 

ja ska snart fara iväg till sjukhuset. allt blev försenat... de ringde igårkväll och sa att alla småbarn skulle få gå före då de har svårare att fasta och inte äta på en längre tid. men vafan? allt ja pratar om är mat annars... men,men det går nog bra. 

aja. lär väl skriva något efter operationen och så. önska mig lycka till. puuuh


Kommentarer
ida!

vad ska du operera?!

2011-10-27 @ 10:07:52
URL: http://idaper.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0