HAHAHAHHAHA sjukaste drömmen någonsin!!!!

alltså jag måste få berätta om den oerhört roliga drömmen jag drömde inatt! 
allt startade med att draggen hade kokat ihop ett stort evengemang där både elever och lärare var där. 
allt gick som planerat och alla hade fina kläder på sig eftersom det var något "bal" liknade fast för hela skolan. har ingen aning om vad det egentligen var för något men...

iaf så började det med att jag märkte att Lina hade blivit biten i en arm. jag blir smått förvånad och tittar på henne och frågar hur det känns. hon får inte riktigt fram ord men säger skräckslagen att en människa hade jagat henne och sen försökt att bita henne. jag tycker det låter konstigt men tänker inte så mycket mer på det. 

jag försvinner i 40 min från allt och sitter och pratar med ante ljung och känslor, allmänt och gud vet vad och när vi går ut från det rummet vi varit i möts vi av något som varit en människa men nu är en blodtörstande zombie. skräckslagna som vi blir springer vi därifrån. majoriteten av våra vänner och kompisar har blivit zombie och till min förskräckning ser jag Lina tugga i sig Robins tarmar (lovar ingen vacker syn i min dröm). 
vi tar oss igenom en del av skolan genom att slåss vilket jag till min förvåning var extremt duktig på. 
Jag och ante inser att om vi ska ta oss ifrån detta levande måste vi agera zombie också. vi börjar att bete oss som dom och vi tar oss igenom skolan där vi träffar Pontus Ericsson och Kajsa Nordin och hoppar in i deras bil. 
jag och kajsa kom på att vi har alla våra saker i garderoben och tvingar dom att gå tillbaka och hämta dom. 
vi sitter kvar i bilen och efter en lång väntan kommer grabbarna tillbaka och sätter sig i bilen och vi börjar köra. efter 1 timmas körning vaknar jag till och ja märker att Kajsa är "uppäten" och ja har två zombie killar i bilen. efter detta vaknar jag. 

hahahaha jag skrattade så jag dog. historien är egentligen hundra gånger längre med en massa andra av mina vänner med och vad som hände med dom. men det var en rolig dröm;p


Kommentarer
Lina

hahahahah men usch, robins tarmar?!

2011-10-19 @ 12:59:01
URL: http://linawikner.blogg.se/
Kajsa Nordin

fick en kommentar på bloggen som länkade till det här, hahahah jag dör! vad hade vi för roliga saker i garderoben måntro? sjuuk dröm

2011-10-19 @ 19:53:16
URL: http://sidettes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0