......

idag har ja som sagt varit hemma mestadels av dagen. låg i sängen till klockan 11.00 tills ja sedan drog mig upp och la mig och läste lite ur rättskunskapsboken även om vi inte alls behöver göra det. började sedan plugga på allt som vi ska kunna till provet och hållt på med det mestadels hela kvällen. blivit förhörd nästa nyss och kunde faktiskt en hel del. imorgon blir det att finslipa det sista och sen bara att hoppas på det bästa på onsdag. 

imorgon blir det att fara till skolan igen. ja har börjat känna mig allmänt stressad och på dåligt humör för det finns så mycket jag skulle vilja hinna men inte riktigt hinner. jag vill hinna vara mer med min pojkvän på veckorna men det finns inte riktigt tid då jag absolut inte kan plugga i sällskap med andra då det mest glider iväg i annat. jag skulle också vilja ta tag i min träning mer men känner att jag helt enkelt inte orkar då jag blivit lite lat av mig och känner mig ganska fri när jag inte har planerade tider till träning. jag skulle också vilja ta tag i mitt rum och äntligen få upp mina hyllor och måla klart det som ska målas men inte tar jag tag i det heller. 

annars är väl livet som vanligt. det börjar bli mörkare om kvällarna och morgonen och man börjar känna sig tröttare och tröttare. det är nästan så man längtar efter snö så det ska bli lite ljusare. känns som tiden bara rusar förbi. snart är det väl julafton bara om några dagar. tiden går extremt fort vilket både känns roligt och jobbigt. 
längtar faktiskt till julen just nu, längtar till december och längtar till jag får köpa julklappar till alla mina närmaste och fina. längtar till jag kan köra skoter, känner mig riktigt taggad på det iår. 

men nuu ska ja hoppa in i duschen och sen lägga mig i god tid för att förhoppningsvis vakna pigg och kry imorgon! tack och hej:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0