efter en helg av trevligheter

hejhej, jag har varit dålig på att skriva men tänkte bara meddela att jag haft bättre saker för mig.. haha eller hur man nu säger det. 
i fredags var jag på corona då jag var bjuden på en såkallad förfestmiddag. det var extremt trevligt och sällskapet av jullan, alla rigare mfl. gjorde inte kvällen sämre iaf. Det var musiklekar under middagen och maten var för övrigt jätte god. 

i lördags gick jag upp väldigt tidigt och städade mitt rum, duschade och gjorde mig klar för att åka till ersäng och se match. jag och jullan hämtade upp jennifer och sen var vi på väg för att se Ersboda-Skellefteå. ersboda vann tillslut med 9-5 har jag för mig att det blev. 
annars har de inte hänt så mycket, mitt godisätande har inte funnits alls. jag känner knappt sug efter det längre. 
idag vaknade jag med min älskling vi min sida. alltid lika skönt när han kramar om mig på morgonen. typ det bästa som finns. sen typ klockan 14.00 så drog vi på subway och käkade lite. eller inte jag. jag åt ett äpple medan per smaskade på en stor macka och sen en kaka. och trots detta så ville jag inte ha:) 

ikväll blir det nog mer mys med min älskling. vi bestämde idag ett datum också vilket innebär att vi redan haft 6 månader... hahah 10 mars är vårt datum nu! så vi får se till att fira vårt halvår sådär i efterhand:) 


bara min fina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0