det är morgon, mer säger jag inte

jag har precis tagit mig upp, ska väl snart hoppa in i duschen tror ja. 
vi får se vad som händer idag. kanske lite innebandy eller något? 

igår var jag iaf med sandra vilket var en superhärlig kväll. bara en massa snack och en stor skål fruktsallad med lite glass. vi såg lite idol också men det blev egentligen inte så mycket varken lyssna på tv eller kolla.. 

ikväll har ja inte heller en aning om vad ja ska göra. vi får helt enkelt se. per är i kiruna för bortamatch och kommer inte hem förrän imorgon senare på kvällen. klockan 17.00 startar den matchen. 

iaf. ja hoppas ni andra har roliga planer för kvällen. vilket inte riktigt jag har. vi får se helt enkelt men vad det än blir kan de nog bli bra:)



godmorgon. ja är då nyvaken iaf och helt osminkad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0