det är morgon, ja det är morgon

igårkväll kom per till mig lite senare vilket gjorde mig jätte glad. låg länge,länge och bara pratade vilket resulterade i en extremt trött per imorse där vid 06.00... känner mig lite som boven i dramat. förlåt gubben!!
känner mig trött, sliten, less och lite halv glad på samma gång.fråga mig inte hur den kombon funkar. 
ja ska snart kila iväg på innebandyn är det tänkt måste bara slänga i mig lite frukost först. 

idag är det psykologiredovisning som gäller. har försökt att plugga och lära mig det men för att vara ärlig har det inte funkat som ja velat. ja orkar bara inte anstränga mig så mycket nu. ja orkar inte. buhu 
ha en bra dag alla. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0