bläää, detta är inte ens roligt

fick en hel flaska smärtstillande igår via mitt dropp. det kändes snabbt mycket bättre kan jag lova. per kom hit och ja kunde prata väldigt mycket och kände mig alls inte lika trött och sliten. han for vid 23.00 och även fast han bara kom 1 timme kändes de som om han var här mycket längre. hade haft så tråkigt utan sällskap. 

jag bestämde mig för att försöka sova då ja mådde så pass bra som ja gjorde. (för er som har haft halfsluss kände ja ungefär som de värsta halsont man kan då), och då kände ja mig ändå pigg så ni kan ju förstå hur det är när det är som allra värst.. 

vaknade för 1 timma sen och grät. hade så ont att ja knappt kunde andas. det pep som varje andetag och ja hade det extremt tjockt i halsen. jag tryckte på knappen direkt och sjuksköterska kom och fick hjälpa mig att lägga mig i en position när det gick bättre att andas. nu har smärtstillande börjat ge effekt och de känns bättre. ska se om ja kan sova någon timme till snart innan de börjar göra ont igen. puuuh. men nu är det bara väntan kvar sen kommer de att bli bättre:)

för att muntra upp bjuder ja på en massa gamla bloggbilder: 









minns inte exakt ur gamla dessa bilder är men det är nog något/några år sen.


Kommentarer
återigen anonym

ska strypa dig när du kommer tillbaka.

2011-10-28 @ 13:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0