alla minnen gör mig varm inombords

jag kom och tänka på alla gånger du får mig att skratta, alla gånger du får mig att le. när jag lämnar dig saknar jag dig som jag vet inte vad och alla gånger ja legat i din varma famn och bara njutit av ögonblicket. 
det är mycket som gör att jag blir glad men aldrig riktigt lika glad som du gör mig. 

jag minns hur vi kysste varandra på nyår. kändes som det varade i en evighet och att alla människor runt oss bara försvann och det var du och jag som stod där själva på torget. Vi började träffas mer och mer och det slutade med att vi for till hemavan tillsammans. ja minns alla nätter du sov med mig och hur glad ja blev på morgonen när jag insåg att du låg vid min sida. just då var jag världens lyckligaste tjej med världens snällaste och finaste kille. den helgen fanns det inga problem utan bara en massa trevligheter. 10/3 2011 är vår dag. vårt speciella datum. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0