one less lonely girl




alla tankar som kan flyga runt i huvudet. negativa som positiva! 
det är sjukt hur mycket man kan analysera och tänka igenom saker som egentligen inte ens är nödvändigt. 
jag har världens finaste vänner, jag har världens bästa pojkvän och jag har världens finaste familj. 
jag lär känna nya människor hela tiden vilket jag älskar att göra, jag har svårt att tycka illa om folk om dom inte gör något riktigt taskigt mot mig och jag har svårt att säga nej även om jag verkligen vill ibland. 

Om någon människa säger att han/hon tycker om mig eller älskar mig har jag först svårt att förstå det. tror att personen ljuger för att göra mig glad eller för att de tror att jag vill höra det. Jag har alltid haft svårt att släppa in människor nära inpå mitt liv. jag har väldigt många kompisar/bekanta men väldigt få vänner. Jag har några vänner som jag kan säga allt till och kan lita på att de inte säger något till någon annan. 
Utan vänner är man som människa inte komplett. De är dom som får vardagen att kännas lättare och får livet att kännas bättre. Min pojkvän har en stor del till detta också. 

jag är tacksam för att jag har er. ni är bäst! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0