jag ligger i sängen och snyter mig varje minut

nu är det dags att sova snart. känner av ett obehag av att jag ska till skolan imorgon då jag är febrig, förkyld och trött. men det är bara att bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen. 

Ikväll har jag iaf ätit en underbar middag som mamma kokat ihop. sen for jag till ersboda då jag hjälpte min underbara pojkvän att göra om på rummet. satte även upp en fin julstjärna i fönstret. 
kom hem och fortsatte städa eftersom det är visning imorgon, det gick snabbt så var inte så jobbigt. 
nu ska jag försöka sova. hejsvejs

hoppas alla andra mår bra iaf:) 




några bilder min syster tog för drygt ett år sedan. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0