jag drömmer som en tok

har märkt på senaste tid att jag drömmer hur mycket som helst. vaknar alltid av att något hemskt hände i drömmen eller att något bra hände och jag vill hamna mitt i den igen. 
Kommer dessutom nästan alltid ihåg det jag dröm också. Jag vaknar och skulle kunna återberätta hela min dröm direkt utan någon detalj missad och just nu drömmer jag sådana drömmer varje natt. 

vaknar varje morgon av att jag antingen har drömt en jätte rolig dröm eller en jätte hemsk dröm. 
alla mina roliga drömmar handlar om per, det kan jag faktiskt erkänna. 
jag drömde om att vi köpte en lägenhet tillsammans som vi inredde och den blev så himla fin. det var våran lägenhet och den var till oss. 

alla hemska drömmar handlar dock om våldtäkter och mord och att jag har hamnat mitt i dessa draman. det finns alltid någon faktor som säger att det är en dröm då det inte är realistiskt men ofta vaknar jag livrädd av vad som hände i drömmen och mår nästan så illa så jag vill kräkas för jag är så rädd. 

just nu är det fler hemska drömmar än bra. hoppas att det blir en förändring på det och att jag börjar drömma det som är roligt nu. är less på att vara rädd i mitt eget rum. 



kan jag inte få drömma om varma sommardagar som denna? 



Kommentarer
Anonym

alltså skrämmande nu....

hur mycket likheter det verkar finnas mellan oss

2011-11-25 @ 00:46:05
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Anonym

alltså skrämmande nu....

hur mycket likheter det verkar finnas mellan oss

2011-11-25 @ 00:46:12
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Elin

Haha tänkte faktiskt ta upp det i min blogg men nu tog du orden i munnen på mig... Helt stöört vad jag oxå har börjat drömma på slutet.. Och det är mycket oftare jag drömmer mardrömmar än underbara mysiga drömmar, sen är dom ju så jäkla verkliga så när man vaknar har man ibland ingen aning:( läääskigt!!!

2011-11-25 @ 08:03:27
URL: http://ehilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0