jag är alltid mig själv, varför vara någon annan liksom?

tänkte visa er alla hur mitt rum ser ut om några av er inte sett det redan! 
håll koll, bilder kommer förmodligen upp under kvällen! 

annars så har jag panik över ett matteprov som ska skrivas imorgon. i matte c är allt suddigt. det mesta är som skrivit på kinesiska och jag vill faktiskt bara ha onsdag nu och göra bort det där jäkla provet. 
annars så blir veckan rätt lugn förutom på fredag då jag ska slå till med stort och klä mig i en massa vitt och äga dansgolvet! 

aja. nu ska ja försöker fortsätta att plugga matte. tur att min fina vän jonas hjälper mig lite ikväll och att jag får spendera natten med per, kommer förmodligen vara på bra humör imorgon! puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0