gör som alla andra och skriver: första advent

jag vaknade upp imorse och mådde inte alls bra. det smärtade i min mage och mina bihålor ville inte mig väl. 
annars så låg det en mycket snygg man bredvid mig så jag fick klara mig. 
låg i sängen jätte länge med honom och sen tog jag tag i mitt liv och for hem. började skriva på svenskan som äntligen är klar och ikväll väntas film med familjen. 

det är alltså första advent, ingen julkänsla då snön inte kommit till umeå än men man får ha julkänslan inom sig. det är ändå det julen handlar om. snart är det 1 december också och då börjar julkalendern. ska faktiskt försöka följa den och se om det är något bra:)

köpte dessutom två disneyfilmer idag. jag är så lycklig att jag inte ens kan beskriva det. iaf. 




dessa två underbara filmer blev det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0