extremt är ett drygt ord

jag mår illa faktiskt. jag fryser och jag känner att det konstant rinner från näsan. ett riktigt liten snormonster med andra ord. det är svårt att förstå att jag alltid blir extremt förkyld, extremt magsjuk, extremt febrig. allt kommer med ett litet + efter. just nu önskar jag att jag hade ett badkar som jag kunde lägga mig i och se en riktigt bra disneyfilm på datorn. men jag får helt enkelt nöja mig med duschen. 

annars då? jag lämnade in svenskan igår vilket känns sååå skönt. sen är det psykologiprov på måndag som väntar. annars är det stressigt med företaget. måste verkligen börja ta tag i allt nu. blir lite smått irriterad över stressen också. 

annars? ikväll ska jag göra chokladfudge. som jag längtat efter det. ETT HELT ÅR!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0