en tid sen nu..

hejhopp alla. jag har inte dött, ja lovar... 
jag har äntligen börjat bli lite piggare efter operationen och har lyckats äta mat som är mjuk vilket känns fantastiskt. 
iaf så är helgen lite oplanerad. mamma och syster ska till övik som jag också vill men bara det att ja vill spendera helgen med min fina pojkvän också. får se hur ja löser detta problem om det blir halva helgen var typ. 

annars så är det väl lite skolarbete som jag måste ta tag i. känns väl inte heller superkul men det är väl inte så mycket som är det. 

hoppas att alla mår bra iaf och att alla får en superhärlig helg. veckorna går ju så snabbt att det är skrämmande....  snart är det helt plötsligt jullov,julafton och nyår. sitter redan och letar efter en fin klänning till nyår... hahaha orkar inte. aja. puss på er




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0