äntligen hemma, äntligen i min soffa

nu är jag äntligen hemma igen. ja kännner mig hur trött som helst även om jag har sovit mestadels hela dagen. känner mig inte alls kry. får hoppas jag mår bättre imorgon för jag klarar inte av att vara sjuk längre. Om jag fortsätter vara sjuk hela tiden kommer jag förmodligen att börja må dåligt. 

annars då? ska försöka äta, ska försöka duscha och sen ligga och chilla i soffan hela kvällen. kanske se en av filmerna jag köpte. vad fina ni är som bryr er iaf:) blir glad när di kommenterar även om det är för att ni tycker synd om mig eller för att ni tycker det är roligt ;) 



jag och per från i helgen. blev visst fotade. haha snygga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0