allt jag ville var att få sova.

blev först väckt vid 05.00 då pappa drog till flygplatsen. sedan väckt av mamma vid 06.00 då hon skulle på jobbet 07.00 och sedan väckt av min syster som skulle på jobbet vid 08.15. eftersom jag visste jag inte skulle somna om så skjutsade jag min syster på jobbet eftersom jag ändå skulle vara på skolan 10.40, ja kom hem och satte mig vid TVn. fick sedan ett sms av David Lundberg;

" Tydligen är det polisuttagningarna idag. Som vanligt har ingen berättat det för oss. Vi ses på fredag. " 

ja ibland har man inte tur. dessutom måste jag ändå vara på skolan innan 12.00 då vi har fler visningar idag och med det måste jag vara härifrån trots att jag börjar 12.40.... puh:/ 

aja. dagen började väl sisådär. får se hur det blir senare. hoppas på bättre:) 



hahha, den andra bilden på mig och per från i lördags. 
ser ut som jag ska börja asgarva :P:P:p:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0