9 dagar av smärta

Ligger just nu i sängen med min mor bredvid mig. Har sovit i sällskap med henne alla dagar efter operationen eftersom ja ofta vaknar om nätterna och behöver smärtstillande eller dylikt. De är svårt att beskriva hur jobbigt de har varit men det har samtidigt blivit mycket bättre senaste dagen. Har kunnat äta mer när ja har smärtstillande i kroppen och de börjar läka ihop väldigt fint nu också! Kunde faktiskt äta en macka med lite korv på idag. Dock utan kanter och allt som kan vara hårt.
Mamma har hjälpt mig så mycket!!! Världens finaste är hon! Idag på sin lunchrast kom hon hem och gjorde detta till mig:



Kommentarer
Elin

Låter Inge bra att du har så ont och går ner så mycket i vikt:( krya på dig Sofia!!

2011-11-06 @ 22:21:12
URL: http://ehilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0