saker jag hatar/ogillar

jag hatar att behöva ta emot saker 

jag ogillar när jag inte får som jag vill 

jag hatar FÖTTER!!!!

jag ogillar att sova själv i min stora dubbelsäng 

jag hatar att vara allergisk mot pälsdjur 

jag ogillar att slösa bort en hel dag på att inget göra 

jag hatar när det är så kallt ute att när man kommer in så smälter allt smink

jag ogillar när jag märker att all glass är slut 

jag hatar att vara själv hemma på kvällarna 

jag ogillar att se människor ledsna, jag blir direkt själv lite halv nere

jag hatar när min syster äter upp den chokladbollsdeg jag gjort utan att fråga 

jag ogillar när alla snygga underkläder är slut om man måste ta några fula... 

jag hatar att behöva lämna älsk på kvällen och åka hem när ja egentligen kan sova över 


imorgon tar ja en lista med saker som jag älskar/gillar. det kan bli lite mer positiva saker. 
tänkte bara det var en kul grej och kanske lite nyttigt för andra och veta. det där med fötter kan ni ju gärna lägga på minnet. HATAR FÖTTER


Kommentarer
Anonym

banan likör också! :)

2011-05-05 @ 00:42:37
o

men ikväll kommer jag och gör dig glad, lycklig, fin, busig (eventuellt tjock - fika???), PÖSS

2011-05-09 @ 15:14:12
Sebbe

sug kuk ist

2011-07-11 @ 22:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0