lyssnar till det bästa

ligger i sängen, lyssnar på världens bästa man som har världens bästa röst. som att lyssna på smör smälta i en stekpanna. jag kom nyss på att ja glömt göra en sak och har packat ner mig i sängen. det är nog det värsta som finns. känns sjukt drygt att orka sig upp så ja tror ja struntar i det..... 

imorgon är det två körlektioner och det är bara att köra på. det känns ändå ganska bra faktiskt! det känns att det börjar närma sig mer och mer, hiiihihih. jag är faktiskt superspänd. men det kommer nog gå så bra. 
annars är det väl bara en massa plugg men ja har absolut ingen ork att plugga så skiter helt enkelt i det. det får bära eller brista nu tills det är sommarlov. ja har gett upp skolan. 

neee men nu ska ja gå och lägga mig. pussohej




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0