redan 2 advent. jäklar vad fort det går

har börjat planera vad jag ska köpa till alla i julklapp. jag och min syster går ihop iår och köper tillsammans så man inte ska slösa extremt mycket pengar. det blir nog bra, då blir julklappen lite dyrare också om man är två som köper.igår blev jag bjuden på kladdkaka och glass av min fina pojkvän. han var så duktig så och det är oftast inte så svårt som man tror. vi satt först och såg skönheten och odjuret och sen for vi iväg med bilen ett tag för att sedan sätta oss i soffan och se sista harry potter filmen. jag gick mig till sängen och läste ur psykologiboken. självklart måste jag ha somnat med boken i ansiktet för när ja vaknade inatt låg boken på bordet och per låg och sov. taskigt:(iaf, idag står bara plugg på schemat. har prov imorgon och jag känner mig allmänt stressad då jag knappt pluggat alls. får helt enkelt stå ut idag och göra det som ska göras.dessutom har jag och mamma bakat lussebullar idag. kan visa någon bild senare. åååh det luktar så gott i huset nu!!
hoppas alla andra får en lugn och skön söndag. puss på er alla



när jag måste plugga laddar man upp. annars finns ingen ork!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0