måste ta tag i detta nu!

jag har hela mitt liv tränat och varit väldigt duktig på det men efter att jag slutade med innebandyn och att jag blev sjuk och opererade mig så har jag blivit alldeles för slapp. jag har inte så lätt att gå upp i vikt så jag har klarat mig ganska bra iaf men nu är det dags att ta tag i mitt liv igen och få tillbaka den snygga platta mage jag hade förut och dom lite vältränade armarna jag gillade så mycket. 

det blir att börja med att gå ut på promenader iaf 2 gånger i veckan och ett löppass i veckan. 
sen ska jag börja köra plankan varje kväll och lite andra bra magövningar för att få igång musklerna. 
lågintensiv träning gör att man bränner fett och de är en del underhudsfett jag vill ha bort. 

Om någon känner sig taggad att börja gå ut på promenader med mig eller tvinga med mig på träningar i övrigt så HÖR AV ER!!!! behöver all tagg jag kan få just nu:)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0