man mår som man förtjänar.

haha sjukt trött idag. men jaa, man mår som man förtjänar. 
det var iaf kul. pratade med massa härliga människor och vissa saker jag gjorde är ju bara allt för roliga... klart man ska spåra. 

har faktiskt gjort en del idag iaf. har pluggat, bakat lite, varit på bodybalance och ätit en SUPERgod middag. 
så jag ska inte tycka jag varit helt värdelös. 
blev älgstek till middag med stekt potatis, gräddsås, vinbärsgelé och julmust. var hur bra som helst. 
iaf, nu ska ja hoppa in i duschen och sen ska ja lägga mig i sängen och plugga lite till. har prov på tisdag och orkar inte vara dåligt förberedd så nu kör vi. 
ha det bra alla. 



hihi, lämnade en lapp på pers säng efter jag sov där för ett tag sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0