jag såg det innan jag gick och la mig

att det snöade och det låg kvar en del av det på marken. det ligger alltså kvar. det har snöat så pass mycket att snön ligger kvar på marken. det är så skönt att jag inte vet hur jag ska beskriva känslan. 
jag var så sjukt less på allt regn i helgen, det är faktiskt december och då ska det finnas lite snö iaf. 
jag kan ta någon bild senare. ligger nämligen kvar i sängen och har inte orkat mig upp. 

annars då? 

idag står först att sitta och kika på lite innebandy på spel. sen att gå på samhälls lektion och lyssna och anteckna som tusan och senare skriva prov i pskykologi. skönt att vi har 1,5 timmas lektion och att det då finns möjlighet till att verkligen skriva på provet utan att behöva känna sig stressad.

ikväll ska jag städa här hemma som en tok igen. det är nämligen visning imorgon. kan ingen bara köpa huset och sen är det klart? orkar inte hålla på och fjäska hela tiden. ajaaa. nu ska ja vila 10 min och sedan kliva upp. ha det bra. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0