jag är på gång, det känns i hela kroppen



som jag sa tidigare så ska jag börja träna. och jag har någon form av träning varje dag i skolan och tänkte utnyttja det ganska mycket. pratade en hel del med min innebandytränare i skolan på idrottsprogrammet om hur det skulle lösas. vi kom fram till att jag bara ska träna kondition och styrka på dessa träningar och vi la dessutom upp ett träningsprogram som jag ska börja med på måndag. 

sen ska jag även börja träna innebandy på kvällen igen. ska ta tag i det när skolan börjat lugna sig och jag inte känner mig stressad. men detta känns riktigt bra. ja ska bli vältränad nu bara så ni vet. 

kan följa min träning här senare när jag kommit igång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0