inte länge kvar, inte alls länge kvar

idag är det söndag. jag har inte gjort så mycket. vaknade upp och hade en fin kille på sidan om mig. 
somnade om och vaknade när han skulle på samling till sin match. ja klev upp lite senare och fixade till mig och for dit jag med. per var så himla duktig och ersboda vann med 8-2 om jag inte minns fel. 

annars så for jag hem och har pluggat en HEL del... jag är duktig på att planera all sorts tid men när det kommer till plugg är jag totalt värdelös. men nu ska jag lägga manken till innan jullovet. inte alls så länge kvar nu! 

annars då?
jag känner att både jul och nyår börjar närma sig med stora steg. jag känner mig taggad och uppspelt på samma gång. puss på er



den kan jag bjuda på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0