idag var en bra dag.

imorse var jag väldigt trött. ja vaknade och trodde att jag skuppe upp och jobba idag. var HELT säker på att jag skulle bege mig mot norrmjöle och jobba 08.00-16.00 där. 
kom sedan på att det var skolan som var planeringen och att vi skulle redovisa. 
rebban var inte där men vi redovisade iaf och det gick himla bra måste jag erkänna. 
sedan fick vi veta att rådgivarna valt vår presentation som klassens bästa. det var himla kul att höra! 

annars då? idag står bara plugg,plugg och åter plugg på schemat. 





vi vann denna fina ask gjord av: Glad Choklad UF som mårten hade köpt och skulle bli priset för 
bästa presentation. 
PS: jennifer är så sjukt söt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0